0

General Conditions of Use and Contract

  CARETHY E-COMMERCE, S.L.

 

Warunki korzystania z serwisu i wynajmu

(Dalej „Warunki ogólne” LAS)

 
IDENTYFIKACJA

 Carethy E-Commerce S.L. (Dalej „Carethy” lub „my”) jest hiszpańską firmą z CIF B-67129486 i zarejestrowana w Rejestrze Spółek Barcelony w tomie 42226, Folio 39, arkusz B-404814, 1 wjazdu i pobytu Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés (Barcelona). Numer telefonu kontaktowego znajduje 93.396.71.72 przedłużenie 100 i adres e-mail jest [email protected].

Aby skontaktować się z serwisem do klienta Carethy musi uzyskać dostęp do działu kontakt z witryny i kierujemy.

 

1. CEL I OGÓLNE

  
1.1.- Carethy jest właścicielem www.carethy.es strona internetowa (dalej „Witryna sieci Web”), która to platforma internetowa, poprzez który sprzedaje produkty konsumenckie w ogóle.

 
1.2.- Ogólne warunki opisane poniżej regulują zasady korzystania i dostępu do strony internetowej przez każdego odwiedzającego (dalej jako „Użytkownicy”) oraz z ofertami produktów Carethy oferowanych w Serwisie (dalej „Produkt” lub „Produkty”) przez każdego użytkownika za pośrednictwem witryny internetowej ( „Klient”).

 
1.3.- Użytkownicy strony internetowej, aby uzyskać status klientów i dlatego zakupu produktów, należy wypełnić formularz identyfikacji i rejestracji, akceptując warunki ogólne i wszystkie kolejne znaki, które będą odbierać poprzez sama strona wWW.


1.4.- Carethy działa i statki do 139 krajów na całym świecie (dalej „Terytorium”). Każdy kraj jest częścią grupy krajów mianowicie; Hiszpania, Main UE, ROE, USA i ROW. Aby zobaczyć grupę, która jest właścicielem kraju, w którym klient zamawia z następującym odsyłaczem.

 
1.5- Grupa zwana Hiszpania sprawia dostaw na całym terytorium hiszpańskim docierającego Półwyspu Iberyjskiego i Balearach, z wyjątkiem Wysp Kanaryjskich, Ceuty i Melilli.


2. Użycie STRONIE

2.1.- klientem a Carethy Użytkownik zobowiązują się do odpowiedniego i zgodnego z prawem korzystania z Serwisu, zgodnie z obowiązującym prawem oraz OWU.


2.2.- Zabrania się nadużywać WWW. Klient i / lub użytkownik nie wprowadza między innymi:
a) Popełnienie przestępstwa lub zachęcać do tego innych.
b) wprowadzenia lub rozpowszechniania wirusa komputerowego sieciowego, obraźliwe lub obsceniczne materiały powiesić.
c) Piratear aspekty usługi Serwisu.
d) uszkodzenie danych wyświetlany na stronie.
e) przesłać materiał reklamowy lub promocyjny niezamówionych ( „spamu”).
 

2.3.- Carethy nie ponosi odpowiedzialności za to, że strona internetowa nie jest dostępna w pewnym momencie.

 
2.4 Strona internetowa może zawierać linki do innych stron, które nie są obsługiwane przez Carethy (dalej jako „innych stron internetowych”). Carethy brak kontroli nad inne strony i nie odpowiada za ich treść ani za szkody, które mogą sprawić, że do korzystania z nich. Choć zastrzega sobie prawo do usuwania takich linków, jeśli za pomocą wszelkich środków będzie wiadomo, że danej strony jakiekolwiek nieprawidłowości lub nielegalność popełnione.

 

3. AKCEPTACJA, ZMIANA I OKRES Warunków Ogólnych

3.1 Wykorzystanie i dostęp do Serwisu przez Użytkownika oznacza akceptację niniejszych Warunków Ogólnych. Ponadto, w celu uzyskania jednego z produktów oferowanych przez Carethy obowiązkowe jest, że użytkownicy wypełnić formularz z danymi identyfikacji wyraźnie akceptując niniejsze Warunki i politykę prywatności i Cookies. Jeśli użytkownik ma jakiekolwiek pytania dotyczące Warunków, można skontaktować się z firmą za pomocą danych identyfikacyjnych, o których mowa w niniejszym Regulaminie.

 
3.2.- Carethy zastrzega sobie prawo do zmiany w każdym czasie treść OWU. W każdym razie, to nie będzie miało wpływu na klienta lub użytkownika, który będzie przedmiotem obowiązującymi Ogólnymi Warunkami Serwisu w czasie zarażenia produktów lub w momencie użycia i dostępu.

 
3.3.- Stosunek prawny wyprodukowany przez dostępu i korzystania z Serwisu jest nieoznaczony. Niezależnie od powyższego, każda ze stron może wypowiedzieć stosunek umowny w dowolnym momencie. W przypadku, Carethy zmienić warunki ogólne, stosunek prawny zostaje rozwiązana i będzie obejmować Klient lub użytkownik musi stosować się do nowych warunków, jeśli w ogóle.

 
3.4.- Umowa może być wykonywane w jednym z języków, w których warunki ogólne są dostępne na stronie internetowej, w zależności od wyboru Klienta.

 

4. OBOWIĄZKI CARETHY a Klient / USER
4.1.- Carethy zgadza się udostępnić Klienta i / lub użytkownik Wszystkie niezbędne informacje na temat oferowanych produktów, jak również zamówień sformalizowanych. Carethy nie ponosi odpowiedzialności z tytułu czasowego nieprzestrzegania niniejszych Warunków w przypadku działania siły wyższej oraz w przypadku awarii klienta lub nieprzewidywalne zdarzenia przez osoby spoza umowy.

 
4.2.- Klient i / lub Użytkownik zobowiązuje się do wypełniania formularzy zamówień i każda inna forma zgodnie z instrukcją wskazane i zgodnie z prawdą. Klient zgadza się również zapłacić cenę produktu, w tym podatki i koszty wysyłki zawsze zgadza się z ostateczną ofertą otrzymaną od Carethy.


4.3.- Zaleca się zachować kopię danych odnoszących się do zakupionych produktów. Carethy nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje i szkody wynikające z utraty danych wskazany przez Klienta.

  
4.4.- Carethy nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje i szkody, które mogą wyniknąć z niewłaściwego stosowania produktów sprzedawanych za pośrednictwem Serwisu.

 

5. INFORMACJE O PRODUKCIE
5.1.- Carethy zawiera szczegółowy opis produktów zawartych w Witrynie zgodnie z opisami technicznymi z dystrybutorów, producentów i dostawców w ogóle. Zawiera on również informacje dotyczące nazwy handlowe, znaki towarowe lub znaki charakterystyczne produktów, które mają dostarczyć jak najwięcej informacji, jak to możliwe do Klienta i / lub Użytkownika. Opis ten może zawierać fotografie, filmy lub ilustracje, które choć ma do wytycznych, ale w żadnym wypadku wyczerpujący i dlatego Carethy nie ponosi odpowiedzialności za błędy, że wszystko to może doprowadzić.

 
5.2.- Oferty opublikowane na stronie internetowej zawierają szczegółowy opis jego warunki, w tym jego czas trwania, liczbę jednostek dostępnych, ceny, jak również informacji na temat oferowanego produktu.


5.3.- uważnie czytać opisy produktów przed podjęciem decyzji o zakupie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, prosimy o kontakt przed zakupem.

 

6. ZAMAWIANIE
6.1.- Aby złożyć zamówienie, Klient musi mieć ukończone 18 lat i przebywania na terytorium.

 
6.2.- Użytkownik może zarejestrować się na stronie internetowej, w „Utwórz konto”. Aby to zrobić, należy wprowadzić dane osobowe wymagane w razie potrzeby. Rejestr ten zapewni użytkownikowi dostęp do internetu i nabywania produktów.

  
6.3.- Realizacja zamówienia składa się wybierając jeden lub więcej przedmiotów i kliknij przycisk „Dodaj do koszyka” będzie zawierać „Mój koszyk” wirtualne zakupy. Po dodaniu do koszyka wszystkich żądanych przedmiotów, należy do niego dostęp, należy sprawdzić pozycje i liczbę jednostek, wybierz żądany rodzaj transportu i naciśnij „Zakup Process”. Użytkownik może następnie wybrać „kupić jako gość” (jeśli nie wcześniej zarejestrowany na stronie internetowej), gdzie trzeba wypełnić swoje dane osobowe, dane dotyczące wysyłki i kompletnych danych do sposobu płatności lub Użytkownika można również dokonać proces zakupu przez naciśnięcie „go do mojego konta”, która nie musi ponownie wypełnić swoje dane osobowe. W obu przypadkach, wybierając przycisk „Kup teraz” proces rekrutacji jest sformalizowany.

 
6.4 Wszystkie zamówienia podlegają akceptacji. W ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia, prosimy o wysłanie e-maila z naszego potwierdzenie, że umowa została zawarta (zwany dalej „Potwierdzenie Zamówienia”), pod warunkiem, że dałeś nam swój adres e-mail w Formularz danych osobowych. Carethy nie ponosi odpowiedzialności za błędy i brak działania adres e-mail podany przez Klienta i / lub Użytkownika do wysyłania potwierdzenia zamówienia.

 
7. ZAMÓWIENIE unieważniania i zmiany
7.1.- W przypadku rezygnacji kwota zostanie zwrócona tą samą metodą płatności. Kwota podlegająca zwrotowi zostanie zwrócona w maksymalnym terminie 14 dni od dnia zarejestrowania zgłoszenia.

7.2.- Rozszerzenie zamówienia. Pozycje mogą być dodawane do zamówienia, o ile nie zostało ono wysłane i jest to logistycznie możliwe. Klient zapłaci kwotę odpowiadającą wynikowi modyfikacji.

7.3.- Eliminacja artykułów. Przedmioty mogą zostać usunięte z zamówienia tak długo, jak długo nie zostały wysłane i jest to logistycznie możliwe. Zwrot zostanie dokonany tą samą metodą płatności, którą zastosowano.

W przypadku modyfikacji zamówienia, może to skutkować zmianą całkowitej kwoty, która podlega dodatkowej opłacie z tytułu kosztów wysyłki w przypadku nieosiągnięcia określonego minimum, jak również eliminacją tych kosztów, jeżeli całkowita kwota jest równa lub większa od minimum wskazanego na stronie internetowej.

7.4.- Zwrot artykułów.  Produkty mogą być zwrócone w ciągu 14 dni od dnia ich otrzymania. Przed dokonaniem zwrotu należy skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta w celu poinformowania go i uzyskania pomocy w tym procesie. Po otrzymaniu zwróconego towaru i sprawdzeniu jego dobrego stanu, zostaną Państwo zwróceni w ciągu 14 dni od weryfikacji produktów. Produkty muszą być w oryginalnym stanie, a formularz zwrotny prawidłowo wypełniony.

Aby dokonać zwrotu, klient musi ponieść koszty zwrotu produktu. W przypadku, gdy zwrot jest spowodowany uszkodzeniem produktu lub dostarczeniem niewłaściwego produktu, należy niezwłocznie skontaktować się z naszym Działem Obsługi Klienta


 

8. DOSTĘPNOŚĆ
Zamówienia są uzależnione od dostępności produktu przez naszych dostawców. Być może, że takie produkty nie są w stanie lub uległy pogorszeniu, lub nie mają wymaganą jakość, między innymi. W takich przypadkach klient zostanie powiadomiony i będzie złożyć wniosek o alternatywnych / nowych terminów dostaw produktów. Awaria przyjąć propozycję zostaną zwrócone za pośrednictwem tej samej metody płatności stosowanej. Należna kwota zostanie spłacona w ciągu maksymalnie 14 dni od dnia, w którym zgłoszenie jest rejestrowane. Zwrot tych kwot będzie ograniczenie naszej odpowiedzialności wobec klienta, jeśli nie jesteśmy w stanie dostarczyć żądanych produktów.

 

9. Ceny

9.1.- Ceny produktów wymienionych na stronie internetowej zawierają podatek VAT obowiązujący według istniejących przepisów w czasie rekrutacji, ale bez kosztów wysyłki. Ceny produktów zmieniają się dynamicznie, aby nadążać za ewolucją rynku i tym samym móc publikować najlepsze oferty na naszej stronie. W momencie zakupu klient przyjmuje na siebie cenę produktu, dlatego też wszelkie zmiany cen nie podlegają zwrotowi.

9.2.- Koszty przesyłki są pokrywane przez nabywcę, chyba że uprzedzenia przeciw, i są zdefiniowane w procesie zatrudniania, z wyszczególnieniem oddzielnie od ceny towaru. Chociaż raz dokładnie znana, użytkownik może zrezygnować z zakupu bez żadnych kosztów.

Suma okrętowym i ilości produktu jest całkowita cena do zapłaty, które zostaną przedstawione do klienta z góry do sformalizowania umowy.

Baleary zawsze mają Ważne koszt 5 euro do wysyłki.

9.3.- W procesie wynajmu klient ponosi całkowitą cenę po naciśnięciu przycisku „Kup teraz”.

9.4.- Zastrzegamy sobie prawo do pobierania zlecenia z potwierdzeniem Zakonu.

 

10. PŁATNOŚĆ PRODUKTÓW

10,1 Carethy oferuje klientowi cztery tryby płatności:

- Płatności za pomocą kart kredytowych / debetowych:

Jeśli zdecydujesz się zapłacić kartą, żądanie klienta nie będą przetwarzane aż płatność została zatwierdzona przez bank lub pudełka. płatności online kartą kredytową odbywa się za pośrednictwem systemu bezpieczeństwa „Secure Socket Layer”, który szyfruje dane bankowe, gdy są one przekazywane za pośrednictwem Internetu. Ze względów bezpieczeństwa Carethy weryfikuje wszystkie zamówień płatnych kartą kredytową. Kartą American Express, Visa i Mastercard oraz dowolny rozładowane w bezpiecznym systemem płatności Verified by Visa. Dodatkowo, każdy rozkaz, którego kwota przekracza zestaw skalę przez Carethy, pojawi się monit o identyfikacji klienta należy przesłać na e-mail wskazany w naszym kontakcie.

 
- Płatność przelewem:

 Klient musi przenieść się do konta, które zostaną wskazane w odpowiednim czasie. Pod koniec zlecenia, Klient otrzyma e-mail z automatyczną szczegółach rachunku bankowego, na którym trzeba dokonać wpłaty. Jako pojęcia przeniesienia musi wskazać odniesienie powie koniec rzędu. W przypadku, gdy nie wskazano tego odniesienia, zamówienie zostanie anulowane, a pieniądze zostaną zwrócone w terminie maksymalnie 14 dni kalendarzowych. Ta metoda płatności ma dodatkowy koszt w wysokości 2,95€ (waluta wg zmian).


- Płatność przez PayPal:

 PayPal pozwala płacić bezpośrednio, bez przekazywania informacji finansowych w Internecie. automatycznie szyfruje danych poufnych z pomocą najlepszych technologii dostępnych na rynku. Ta metoda płatności ma dodatkowy koszt w wysokości 2,50€ (waluta wg zmian).

10.2.- Carethy zawarł z usług Stripe Payments Europe, Ltd, and Irish company, firma, która oferuje bezpieczny bramy online płatności tak, że informacje dostarczone przez klienta, gdy płatność zostanie przetworzona przez spółkę, a zatem nie będzie miał dostępu lub Carethy zapisać każdy z tych danych.

  
10.3.- Jeżeli zakup jest dokonywany przez konsumenta końcowego lub firmy, możesz poprosić o fakturę, musi być wymagane przez sekcję kontaktowego na stronie internetowej, po otrzymaniu zamówienia, wskazując dane rozliczeniowy. Klient upoważnia nas, że możemy wystawić fakturę elektroniczną, jeżeli można również poprosić o przesłanie rachunku papieru, jeśli chcesz bez ponoszenia kosztów.

 

11. Dostawa produktów

 11,1 Carethy dostarczyć Klientowi produktów na adres dostawy wskazany w formularzu danych osobowych dostarczonych przez klienta, który musi być w granicach terytorium.

11,2 rozumiemy dni dni, z wyjątkiem soboty i niedziele i święta pracy. Jeśli z jakiegokolwiek powodu przypadający Carethy przekroczeniu tego okresu, klient komunikuje się z występowaniem i proponuje rozwiązanie alternatywne.

11.3.- Szacowany termin dostawy zostaną wskazane w internecie, w pliku dla każdego produktu. Jest to przybliżony termin jak może się zmieniać w zależności od dostępności danego produktu, jak również usługa transportu wybrany. Data ta może być również zmieniona, czy jest jakiś problem z zapasów produktów lub transfer. W obu przypadkach rozwiązanie dla klienta będzie szukał.

11.4.- 
Koszty wysyłki są zgłaszane w momencie składania zamówienia lub po zastosowaniu rabatów (kupony-promocje-promocje i promocje). Po dokonaniu płatności nie można zmienić usługi transportu.


11.5.- Klient zgadza się, że on lub inna wyznaczona osoba jest pod adresem podanym na opakowaniu. nie powinien być po raz pierwszy, przewoźnik będzie nalegać ponownie. Jeśli nie udało się dostarczyć zamówienie, to możemy być zwrócony, w konsekwencji zwrotu Klientowi uiszczonej zapłaty minus koszt zwrotu Produkty są pokrywane przez klienta, a także drugą wysyłkę jeżeli nastąpiło to.

11.6.- W każdym razie, dostawa zostanie dokonana w terminie maksymalnie 30 dni od zawarcia umowy, chyba że w momencie zakupu wyraźnie określono wyjątki. .

11.7.- Ryzyko Produktów zostaną przekazane w momencie nabycia w posiadanie produktu.

11.8.- Klient nabędzie własność Produktów gdy Carethy otrzymać pełną wypłatę złożonego zamówienia.

11.9.- Koszt celne będą wypłacane przez klienta, ponieważ podatki są krajem gospodarzem i koszty te nie są związane z naszym serwis.

11.9.1- tylko Meksyk: Gdy zamówienie jest w tranzycie, rezygnuje z żądania zwrotu samo. Carethy nie ponosi odpowiedzialności za działania zwyczajów każdego kraju.

11.9.2.- TYLKO do Kolumbii: Klient zgadza się odstąpić możliwość domagania się zwrotu za opóźnienia, straty lub szkody powstałe podczas transportu towarów. Carethy nie ponosi odpowiedzialności za działania zwyczajów każdego kraju.

11.9.3.- TYLKO BRAZYLIA: Klient zgadza się odstąpić możliwość domagania się zwrotu za opóźnienia, straty lub szkody powstałe podczas transportu towarów. Carethy nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie dodatkowe opłaty celne generowanych potencjał i działań państwa celnej zgodnie z obowiązującym prawem podatkowym.


  12. Gwarancja WYROBÓW

12.1.- Wszystkie produkty oferowane przez Carethy mają wymaganą gwarancję prawną. Zobowiązujemy zastąpić ją nową lub wprowadzić odpowiednie ich produktów nawozowych jeśli dotknięte wady produkcyjnej w dwa (2) lata z dostarczeniem produktu, jednak dowód wady mogą być wykonywane zgodnie z planem w pkt 12.5. W tym przypadku wszystkie koszty zwrotu produktu i wysyłki nowego produktu naprawiony lub Carethy run tego samego konta.

12.2.- ile nie dowiedziono inaczej, środki dostawy dokonane w dniu wskazanym na fakturze lub nocie dostawy jeśli później.

12.3.- Dla gwarancja była skuteczna musi dostarczyć dowód zakupu w terminie prawnej.

12.4.- Konsument musi poinformować nas o braku zgodności produktu w ciągu 2 miesięcy po tym, ma wiedzę o tym za pośrednictwem poczty elektronicznej lub kontaktując się z naszym telefonem przewidzianego w sekcji danych Identificativos niniejszych Warunków Ogólnych.

12.5.- ile nie dowiedziono inaczej, uważa się za wady, które stają się widoczne w ciągu sześciu miesięcy po dostarczeniu produktu, istniała już wtedy, gdy rzecz została wydana, chyba że takie domniemanie jest niezgodne z charakterem produktu lub charakterem braku zgodności. Od szóstego miesiąca mamy postępować w ten sam sposób, jeśli nie prawo uznaje się, że produkt cierpiał na jakiekolwiek wady muszą być badane w tym celu przez użytkownika i / lub klienta.

12.6.- There zgodność produktów z umową i dlatego Carethy nie ponosi odpowiedzialności za niezgodności Gdy produkty umieszczone na stronie internetowej:

 
a) odpowiada opisowi podanemu przez sprzedawcę i mają właściwości produktu, sprzedawca utrzymywane.

b) nadają się do tych celów, dla których są zwykle stosowane wyroby tego samego typu.

c) nadają się do specjalnego użytku wymaganego przez konsumenta i użytkownika, kiedy dokonał znany sprzedającego w chwili zawarcia umowy.

d) obecny zwykłej jakości i wydajności produktu tego samego rodzaju co konsumentem a użytkownik może racjonalnie oczekiwać, biorąc pod uwagę charakter produktu.


12.7.- również Carethy nie ponosi odpowiedzialności za przestępstwa pod klient wiedział lub nie mógł być nieświadomy w chwili zawarcia umowy.

12.8.- Klient może wymagać naprawy produktu, jego wymiany, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeśli produkt nie jest zgodny z umową. Naprawa i wymiana będzie bezpłatna dla klienta, obejmuje wysyłki i kosztów związanych z robocizny i materiałów. W przypadku, gdy klient korzysta z prawa do naprawy lub wymiany, Carethy otrzyma pokwitowanie z datą dostawy i brak zgodności, który spowodował korzystanie z tego prawa. Zwrot lub wymiana wyrobu nastąpi tak szybko, jak to możliwe, aw każdym razie przed 14 dni od dnia, w którym Carethy kontakt Klient potwierdzając, że odpowiedni zwrot lub wymianę wyrobem niezgodnym.

12.9.- Redukcja cena będzie proporcjonalna do różnicy między wartością, że produkt musiałby w momencie dostawy. Użytkownik nie może wymagać wymiany w przypadku produktów innych niż zużywalnych.

12.10 Gwarancja nie pokrywa szkody spowodowane przez zaniedbanie, bicie, wykorzystywanie lub nadużycia, napięcia nieodpowiednich wypadków elektrycznych, instalacji i / lub użytkowania niezgodnie z instrukcją użytkowania lub nie wykonane przez autoryzowany serwis w stosownych przypadkach, materiały lub produkty łatwo psujące się podlegające normalnego zużycia lub użytkowania zużyciu. Również Carethy nie ponosi odpowiedzialności za niezgodności że użytkownik wiedział lub nie mógł być nieświadomy w chwili zawarcia umowy.

12.11 wyłączone z gwarancji:

 
a) produkty, które zostały zmodyfikowane lub naprawione przez Klienta lub inną osobę niż dostawcy lub producenta.

b) Jeśli zostało zmodyfikowane lub zmienione dane zapewnienia Produktu lub dowód zakupu.

c) środki trwałe, które może ulec zniszczeniu lub szybko wygasa.

d) Każda inna nieruchomość, jeśli klient nie posiada dowód zakupu.

 

13. Prawo odstąpienia od umowy i zmiany produktów
13.1 Prawo do odstąpienia od umowy. Klient ma prawo do odstąpienia od niniejszej umowy w ciągu czternastu dni (14) kalendarzowych bez uzasadnienia.


Okres odstąpienia upływa czternastu (14) dni kalendarzowych od Klienta lub osoby trzecie wskazane przez klienta, innych niż przewoźnik, nabył faktyczne posiadanie towarów lub jeśli kolejność Klienta składa się kilka produktów dostarczane oddzielnie, czternaście dni (14) kalendarz klienta lub osoby trzeciej określonej przez klienta, inna niż przewoźnik, to nabył faktyczne posiadanie ostatniego z tych produktów.


13.2.- Powiadomienia. Klient może skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, powiadamiając o Carethy e-Commerce S.L. adres Calle Monturiol 28, 08210, Barberá del Vallés (Barcelona), do telefonu 93.396.71.72 przedłużacza 100, komunikuje swoją decyzję o wycofaniu się z umowy przez A jednoznaczne stwierdzenie. można wypełnić i wysłać formularz odstąpienia od umowy stanowiącej załącznik do OWU, choć jego stosowanie nie jest obowiązkowe, lub skorzystać z innego jednoznacznego oświadczenia za pośrednictwem poczty e-mail: [email protected] lub dostęp do „Kontakt” części witryny. Jeśli korzystasz z tej opcji, będziemy komunikować się bezzwłocznie na trwałym nośniku (np poprzez e-mail) otrzymanie takiego odstąpienia.


Aby sprostać okresu karencji wystarczy, że informacja o skorzystaniu przez Użytkownika z tego prawa zostało wysłane przed upływem terminu.

 13.3.- konsekwencje wycofania. W przypadku odstąpienia przez klienta, zwrócimy wszystkie płatności otrzymane od ciebie, w tym koszty wysyłki (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z udziału wybór innego trybu realizacji dostaw do najmniej kosztownych trybie zwykła oferta dostawy) bez zbędnej zwłoki, aw każdym razie nie później niż 14 dni kalendarzowych od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o swojej decyzji odstąpienia od niniejszej umowy. Przystępujemy do przeprowadzenia takiego zwrotu przy użyciu tych samych środków płatniczych używanych przez ciebie w początkowej transakcji. Nie będzie ponosić żadnych kosztów w wyniku zwrotu. Niezależnie od powyższego, możemy wstrzymać zwrot momentu otrzymania towarów lub do czasu dostarczenia nam dowodu ich zwrotu, w zależności od tego, co jest spełniony pierwszy warunek.


Klient musi odesłać produkty Carethy e-Commerce S.L. adres 08430 Santa Agnes de Malanyanes -La Roca Valles (Barcelona), Polígon Can Font de la Parera, 21 (5) Nawa., bez zbędnej zwłoki, aw każdym razie nie później niż w ciągu 14 dni naturalne od dnia, w którym się komunikować swoje wycofanie się z umowy. Termin uznaje się za spełnione, jeśli odeśle towary przed okres się zakończył.


Klient powinien ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów i tylko klient będzie odpowiedzialny za zmniejszenie wartości towarów wynikające z innej manipulacji niezbędnym do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towarów.

 

13.4.- zwrotu produktu. Aby dokonać prawidłowej zwrotu Produktów, należy postępować zgodnie z poniższymi wskazówkami:

 
a) produkty muszą być zwrócone w pudełku / oryginalnym opakowaniu. Nie jest możliwe, należy użyć pola o tej samej jakości.

b) produkty nie były używane tak, że jego wartość będzie krótszy lub uszkodzony.

c) produkty muszą być zaopatrzone w kwicie z powodu powrotu do ręcznego uwagami do prawidłowego zarządzania i szybkiego zwrotu. To dowód dostawy zostaną wydrukowane po jego otrzymaniu przez email.

d) Po przybyciu do naszego magazynu, stan towaru będą wyceniane. Jeśli nie są zgodne z zasadami i warunkami ustalonymi dla wykazywanego zwrotów i ich stan nie jest prawidłowy, zastrzegamy sobie prawo do wypłaty mniejszą ilość produktu lub uszkodzonych produktów.

 

13.5.- Produkty wyłączone z prawa odstąpienia od umowy. Wyłączone z prawa wycofania produktów Żywność, napoje, czystości i higieny osobistej. wykluczone też:

a) nieruchomości zwyczaj.

b) wartości, które mogą pogorszyć lub szybko wygasa.

c) zamknięte wyroby, które nie nadają się do zwrotu ze względu na ochronę zdrowia i higieny, które zostały naruszone i po porodzie.


14.- UWAGI

Wszystkie opinie napisane przez klientów, są kontrolowane przez zespół marketingu. Jeśli poglądy otrzymał naruszają lub mogą naruszać prawa, etyki czy moralności (abuzywne promocyjne, zniesławienie, obelgi, komentarze z kontekstu ...), Carethy zastrzega sobie prawo do odmowy lub usunięcia tych poglądów.

 
15.- OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

 15.1 Informujemy, że dane osobowe, nasi klienci będą traktowane zgodnie z zasadami przejrzystości, celowości, minimalizacji danych, dokładności, integralności i poufności i poszanowania innych zobowiązań i zabezpieczeń ustanowionych w rozporządzeniu ( UE) 2016/679 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych i opiera się na następujących:


a) Kto jest odpowiedzialny za przetwarzanie swoich danych?

 CARETHY e-Commerce, SL, z NIF B-67129486, z siedzibą przy 08430 Santa Agnes de Malanyanes -La Roca Valles (Barcelona), Poligon Can Font de la Parera, 21 (5) Nave. Telefon kontaktowy 93.396.71.72 rozszerzenie jest 100 oraz adres e-mail jest [email protected].


b) W jakim celu traktujemy swoje dane osobowe?

Traktujemy informacje podawane w celu pożyczają żądanej usługi rozliczeniowe i zrobić to, dać im usługę do klienta i wysyłanie komunikatów odnoszących się do produktów nabytych lub podobnych.


 c) Co jest źródłem danych i spróbuj Jakie kategorie danych?

Traktować dane osobowe są ich dane identyfikacyjne, które zapewniają poprzez formularz rejestracyjny znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.


 d) Jak długo zachowa swoje dane?

Dostarczone dane zostaną zachowane jako umowny lub w latach wymagane do spełnienia zobowiązań prawnych relacja jest zachowana.


 e) Jaki jest legitymacja do leczenia swoich danych?

Podstawą prawną, która pozwala nam traktować swoje dane osobowe w zależności od celów, dla których staramy się być jak następuje: wykonanie umowy, ponieważ uważamy, że mają uzasadniony interes, do wykonania zobowiązania prawnego, a ponieważ mamy swoją zgodę.


 f) udostępniać informacje stronom trzecim?

Podane informacje nie będą sprzedawane osobom trzecim, z wyjątkiem przypadków, w których istnieje obowiązek prawny. Chociaż do wykonywania pewnych funkcji niezbędnych do świadczenia usługi, dane mogą być przetwarzane przez osoby trzecie działać jako osoba odpowiedzialna za leczenie i są umownie zobowiązani do przestrzegania swoich zobowiązań prawnych odpowiedzialnych za leczenie, do zachowania poufności i tajne informacje.


 g) transfer danych międzynarodowych:

donosi, że niektórzy z dostawców usług wymienionych w poprzednim rozdziale, jako odpowiedzialny za leczenie, mogą znajdować się poza terytorium Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG). Jednakże odpowiedni poziom ochrony danych osobowych jest gwarantowana.


 h) Prawa: trzymasz następujące prawa nad swoimi danymi osobowymi:

- prawo do żądania dostępu do danych osobowych.

- prawo do korekt zgłoszeń.

- prawo do żądania usunięcia.

- Prawo do żądania ograniczenia.

- prawo do żądania opozycji jego leczenia.

- Prawo do przenoszenia danych.

- Cofnięcie zgody.

- Prawo nie podlega indywidualnych decyzji.


Wykonywania praw należy kierować do nas pisemne zawiadomienie pocztą elektroniczną na [email protected] adresowej.

Jednocześnie informujemy, że można ubiegać się o ochronę swoich praw przed hiszpańskiej Agencji Ochrony Danych z siedzibą w Calle de Jorge Juan, 6, 28001 Madryt.

* Aby zobaczyć pełną Politykę prywatności, kliknij tutaj.

 

16.- WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

16.1.- „Carethy i” Biuky „” są znakami towarowymi przez Urząd Własności Intelektualnej w Unii Europejskiej, więc nie wolno ich Jakiekolwiek użycie lub dowolny znak identyfikujący tak może spowodować zamieszanie na temat ich pochodzenia lub posiadania przez osobom trzecim bez uprzedniej zgody.

16.2.- www.carethy.es strony internetowe i www.biuky.es są domeny zarejestrowane przez Carethy. Ponadto, prawa własności intelektualnej dotyczące oprogramowania i zawartości witryny internetowej są Carethy lub jej licencjodawcy.
 
16.3.- wynik, jest zabronione całkowite lub częściowe odtworzenie Serwisu. To nie jest również dozwolona publikować, manipulować lub rozpowszechnianie zawartości witryny internetowej bez wyraźnej zgody Carethy lub prawowitego właściciela, jeśli dotyczy.

 
17. PRAWO I JURYSDYKCJA

 17.1 Niniejsze Warunki oraz wszelkie sprawy dotyczące wykładni, zgodność lub brak zgodności są regulowane przez prawo hiszpańskie, bez uszczerbku dla stosowania przepisów prawa wspólnotowego oraz traktatów międzynarodowych, w stosownych przypadkach.

17.2 Umowy między Carethy i użytkowników i / lub Klienta uznaje się za utrzymywane w miejscu, w którym posłowie i / lub klient zwykle zamieszkują, zatem kompetencje sądy tego miejsca, aby rozwiązać wszelkie konflikty, które mogą istnieć między stronami, bez uszczerbku dla stosowania przepisów prawa wspólnotowego oraz traktatów międzynarodowych, w stosownych przypadkach.

17.3 Konsumenci mogą również skorzystać z platformy rozwiązywania sporów online, korzystając z linku https://webgate.ec.europa.eu/odr



18. promocjach związanych TO i kuponów.

18.1.- Wszystkie promocje i kupony są ważne przez okres jednego miesiąca, jeżeli promocja nie określa inaczej.

18.2.- Te promocje są kupony rabatowe, zawsze stosować się wyłącznie na wartości produktu, nigdy na wysyłce.

18.3.- Te promocje są kupony rabatowe, zawsze mają wartość minimalną do konsumpcji, która w przypadku nie jest określony jest zaszyfrowany przy 60 € dla wszystkich promocjach.

18.4.- Carethy zastrzega sobie prawo do odwołania promocji do osoby, która czyni z niego niewłaściwy użytek lub pod różne tożsamości nabyć liczne jednostki promocji.

18.5.- może korzystać tylko jeden kupon na zakup. Kupony nie może być łączona z innymi promocjami i ofertami, obniżonych cenach lub innych akcji promocyjnych.

18.6.- Gdy zamówienie jest wypłacana nie dodawać, usuwać lub modyfikować kupony.

18.7.- gromadzić punkty na tych zamówień, które nie zostały wykorzystane kupony rabatowe lub same punkty. Gromadzi się w tych klientów stanowią równowagę zostać umorzone po umieszczeniu nowego porządku. Można wykupić punkty przed podjęciem zlecenia płatniczego. Punkty wygasają po upływie trzech miesięcy od ostatniej aktywności, ostatnia aktywność rozważa dodanie większej ilości punktów zgromadzonych lub spożywanie ich części. W żadnym wypadku nie można złożyć zamówienia w wysokości 0 € lub mniej przy użyciu punktów.

 

§ 19. REKLAMACJE i po sprzedaży usług

Jeśli chcesz porozmawiać z naszymi Obsługa posprzedażowa obsługa klienta i może wysłać wiadomość za pośrednictwem formularza kontaktowego na opcją Web Site „Kontakt”.

Ponadto, za pośrednictwem naszego kontaktu z niniejszymi Warunkami generalny może składać skargi i żale.


20.- PAŃSTWOWEGO ZLECENIA - autoship

20.1.- W Carethy mogą teraz składać zamówienia zaplanowane, co oznacza, że ​​zrobisz to raz, a będziesz otrzymywać w odstępach poprosiłeś. Ponadto zawsze będziesz miał najlepszą aktywną promocję w internecie, dzięki czemu nie trzeba będzie wprowadzić kupon. Ceny produktów zmieniają się dynamicznie, aby nadążać za ewolucją rynku i tym samym móc publikować najlepsze oferty na naszej stronie. W momencie zakupu klient przyjmuje na siebie cenę produktu, dlatego też wszelkie zmiany cen nie podlegają zwrotowi.

20.2.- Aby skorzystać z tej usługi wystarczy poprosić podczas procesu zakupu online rozkaz podawane jest często, jak to określić, w obrębie marginesów oferujemy.

20.3.- Zmiana zawartości kolejności: Można zmienić lub zastąpić zawartość kosza zamówieniem papieru bez jakiejkolwiek kary, pod warunkiem, że istnieje okres co najmniej 7 dni, od powiadomienia o zmianie i przewidywanym terminem składania produktów.

20.4.- Należy pamiętać, że dostawa regularnego zakupu może się różnić w zależności od zmian wprowadzanych w koszyku. 

20.5.- Anulowanie przesyłki okresowe Zakup: Można zrezygnować bez przesyłek karę w ciągu sześciu dni przed datą powinny otrzymywać zamówienia. Siedem dni przed datą wymagane, są twoje dostawy gazeta wyśle ​​wiadomość z przypomnieniem i możliwość anulowania zamówienia.

20.6.- może również wstrzymać zaplanowane zlecenia co nie otrzymują raz. Spowoduje to, że kwota zamówienia nie są naładowane, ale będzie kontynuować proces dla następnego rzędu.


21. GWARANCJA JOGA


 21.1.- Po dokonaniu zakupu masz możliwość dodania gwarancję Yoga zamówienia. Dzięki tej usłudze można korzystać z następujących zalet:

- Zwrot w ciągu 30 dni: Termin zwrotu zlecenie od klienta zostaje przedłużony od 15 dni do 30 dni. Powinien być zwrot za odstąpienie klient zapłaci za przesyłkę zwrotną.

 - Ubezpieczenia dostawy: Dzięki tej usłudze, zamówienie zostanie zapewniona. Jeśli Twoje zamówienie dotrze w złym stanie, natychmiast wysłać nowego porządku bez żadnych kosztów lub podejmiemy natychmiastowe pełny zwrot pieniędzy w tym samym dniu, aby zgłosić zły stan produktu, klient wyśle ​​obrazy tak samo jak nadszedł.

 - Zwrócenie uwagi na priorytet klienta: Twoje pytania będzie pierwsza odpowiedź, gwarantujemy pierwszą odpowiedź w ciągu 2 godzin roboczych (od poniedziałku do piątku od 13h do 21h GMT + 1).

 - Wskazówki i Order Tracking: Dowiesz się, w każdym czasie, w którym zamówienie, otrzymasz e-mail z informacjami na temat przechowywania i sposobu dostawy. YOGA gwarancja nie wpływa na proces odprawy celnej (patrz punkt 11 Więcej informacji na temat odprawy celnej).


 21.2- Prawo odstąpienia od Yoga Gwarancja: Klient ma prawo zrezygnować z usługi Gwarancja Joga dopóki zamówienie nie opuści magazyn lub nie cieszył jedna z zalet wymienionych powyżej.


Barcelona, ​​dnia 1 Marzec 2021.

 

 
Ta strona została automatycznie przetłumaczone z języka hiszpańskiego. Jeśli istnieją jakiekolwiek wątpliwości tekst wyjaśniający, wersji, która będzie rozstrzygający jest Spanish one 
rtp
Czy potrzebujesz pomocy?

Obsługa klienta obsługa klienta
MF 9-18H